مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-14سياسي

دعوای بزرگ رسانه ها بر سر تصاحب شناخت منِ مخاطب است


کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی معتقد است که میزان حجم و ظرفیت ذهنی است که مخاطب را تبدیل به کنشگری می کند که می فهمد یا کنشگری می کند که نمی فهمد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - رادیو گفت وگو نوشت: برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه در قسمت دوم از این مجموعه برنامه به بررسی رسانه و رفتارسازی شناختی پایه، سازمان رفتاری و رفتارسازی متعهدانه در گفت وگو با دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) و دکتر معصومه نصیری (کارشناس سواد رسانه ) پرداخت.

رسانه؛ ابزاری برای انتقال گزاره ها حسین زاده - کارشناس مجری: باتوجه به عنوان برنامه رسانه، رفتارسازی و شناخت می توان گفت که عملاً با سه مقوله یا 3 علم به معنای واقعی عمیق روبه رو هستیم.

تمایل دارم که در آغازین بحث نگاهی نسبت به شناخت پایه در یک جامعه داشته باشیم و اینکه این شناخت چگونه می تواند در جامعه رفتاری را شکل بدهد که ابزار رسانه برای مدیریت کردن رفتاری که ایجاد شده، به خدمت گرفته شود یا برای سازمان دادن آن رفتاری که توسط دست کاری شناختی یا دادن یک شناخت خاص یا مدیریت ادراک به وجود آمده است.

داودی: رفتار در هیچ جامعه ای به صورت انتزاعی شکل نمی گیرد که به صورت انتزاعی راجع به آن بحث شود یا در واقع ادامه پیدا کند؛ بنابراین؛ حتماً دارای یک عقبه و فلسفه است و از تعدادی نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای بزرگ رسانه ها بر سر تصاحب شناخت منِ مخاطب است

دعوای بزرگ رسانه ها بر سر تصاحب شناخت منِ مخاطب است