مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-12سياسي

امضای تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و دانشگاه سمنان


در آیینی با حضور رییس جهاددانشگاهی کشور تفاهمنامه همکاری مشترک بین رؤسای جهاددانشگاهی استان سمنان و دانشگاه سمنان به امضاء رسید.

- ایسنا/سمنان در آیینی با حضور رییس جهاددانشگاهی کشور تفاهمنامه همکاری مشترک بین رؤسای جهاددانشگاهی استان سمنان و دانشگاه سمنان به امضاء رسید.

این تفاهم نامه همکاری در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی نظام و در جهت بهره مندی مستمر از خرد جمعی، به منظور ارتقای مشارکت در نهضت تولید علم و تحقق دانشگاه تمدن ساز، افزایش تولیدات علمی کارآمد و کمک به رفع نیازهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در سطح استانی، ملی و بین المللی و کاربردی کردن دستاوردهای علمی و پژوهشی از طریق تعامل پویا و سازنده با مراکزعلمی، پژوهشی داخلی در راستای توسعه کشور و اهداف سازمانی طرفین، در جهت تحقق بخشیدن به اهداف مشترک، بین دانشگاه سمنان و جهاددانشگاهی استان سمنان منعقد شد.

استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه سمنان و جهاددانشگاهی استان به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل از اهداف این تفاهم نامه است.

همکاری در تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و برنامه ریزی فرهنگی و تربیتی در قشر جوان بخصوص دانشجویان، همکاری در ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و دانشگاه سمنان

امضای تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و دانشگاه سمنان