مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:312023-10-15سياسي

وضعیت متقاضیان مسکن حمایتی بلاتکلیف زنجان تعیین تکلیف شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین مذنب، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران با تاکید بر پیگیری شکایات واصله به این دفتر بازرسی اظهار کرد: این شکایات پیگیری، راستی آزمایی و در اسرع وقت تعیین تکلیف می شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در سفرهای ریاست جمهوری در سه روز استقرار، بزرگ ترین ستاد ارتباطات مردمی دایر می شود، افزود: در سفر به فارس، 72 مدیر ارشد وزارتخانه به فارس سفر و به 5 هزار تقاضا پاسخگو بودند.

وی تاکید کرد: در سفرهای استانی، ارتباطات با مردم افزایش و گزارش های واصله مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ متمم تسهیلات مسکن به بانک ها خبر داد و گفت: بانک ها هم اعلام کردند که مشکلی در این مورد ندارند.

مذنب با تاکید بر اینکه وضعیت متقاضیان مسکن حمایتی بلاتکلیف در استان باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: هر چند وضعیت استان زنجان در پروژه ها خوب است ولی با توجه به اینکه یک و سال و نیم از عمر دولت باقی نمانده، باید تلاش شود بقیه پروژه ها هم تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت متقاضیان مسکن حمایتی بلاتکلیف زنجان تعیین تکلیف شود

وضعیت متقاضیان مسکن حمایتی بلاتکلیف زنجان تعیین تکلیف شود