مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-06بين الملل

السودانی: در مبارزه با تروریسم، در کنار سوریه هستیم


نخست وزیر عراق در پیام تسلیتی به رییس جمهور سوریه به خاطر حملات تروریستی به حمص، گفت که بغداد در جریان مبارزه با تروریسم، از دمشق حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد السودانی نخست وزیر عراق شامگاه امروز (جمعه)، به حمله تروریستی اخیر به دانشکده نظامی حمص در سوریه واکنش نشان داد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش داد، السودانی امروز پیام تسلیتی به بشار اسد رییس جمهور سوریه فرستاد و شهادت دانشجویان دانشکده نظامی در جریان این حادثه تروریستی را تسلیت گفت.

نخست وزیر عراق ضمن ابراز همدردی ملت و دولت این کشور با ملت سوریه، گفت که بغداد در مقابله با تروریسم و گروههای افراطی و جنایتکار، در کنار ملت و دولت سوریه خواهد بود.

وزارت خارجه الجزایر نیز پیش از این، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این کشور، حمله تروریستی روز پنجشنبه به دانشکده نظامی شهر حمص در کشور برادر سوریه را به شدت محکوم می کند.

در این بیانیه آمده است: بدین وسیله، الجزایر در چنین شرایط دردناکی به خانواده های قربانیان و مجروحان تسلیت می گوید و با آن ها ابراز همدردی می کند .

  الجزایر همچنین بار دیگر بر همبستگی کامل این کشور با دولت سوریه تاکید کرد و گفت که الجزایر همچنان اعتقاد دارد مردم عزیز سوریه با اتحاد قادر خواهند بود با چالش های ناشی از آفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی: در مبارزه با تروریسم، در کنار سوریه هستیم

السودانی: در مبارزه با تروریسم، در کنار سوریه هستیم