مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-20بين الملل

بیانیه کانون وکلای دادگستری مرکز در محکومیت صهیونیست ها به غزه


رییس کانون وکلای دادگستری مرکز استان تهران حملات بی رحمانه رژیم اشغالگر اسراییل به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم و آن را نقض قوانین حقوق بشری قلمداد کرد.

- بیانیه کانون وکلای دادگستری مرکز در محکومیت حملات صهیونیست ها به غزه رییس کانون وکلای دادگستری مرکز حملات بی رحمانه رژیم اشغالگر اسراییل به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم و آن را نقض قوانین حقوق بشری قلمداد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز،حسین طالع، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص نقض حقوق بشر وحملات بی رحمانه رژیم اشغالگر به مردم بی دفاع فلسطین ضمن ابراز تاسف و محکوم کردن اقدامات اخیر این رژیم اظهار داشت: نقض فاحش حقوق بین الملل بشردوستانه و نیز نقض گسترده حقوق بشر با حملات جنایت کارانه رژیم اشغالگر به مردم بی دفاع فلسطین و علی الخصوص به بیمارستان المعمدانی غزه که باعث کشته شدن تعداد زیادی از بیماران، غیر نظامیان و زنان و کودکان بی گناه شد را به شدت محکوم می نماییم.

‎ طالع در ادامه اظهار داشت ، کمیسیون امور بین الملل کانون با قید فوریت و با مطالعه دقیق، ابعاد این جنایت بی سابقه را که وجدان جمعی بشری را آزرده است، از منظر اسناد بین المللی بررسی نموده و گزارش جامع و کاملی را به هیات مدیره کانون وکلا جهت پیگیری ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کانون وکلای دادگستری مرکز در محکومیت صهیونیست ها به غزه

بیانیه کانون وکلای دادگستری مرکز در محکومیت صهیونیست ها به غزه