مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-16سياسي

ادعای آقاتهرانی درباره لیست جبهه پایداری در انتخابات مجلس


رییس شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: برای ما صلاحیت افراد مهم است و افراد اصلح را در لیست نهایی خود قرار می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات همه ما ملزم به اجرای فرامین مقام معظم رهبری درباره راهبردهای انتخابات شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت هستیم، اظهار داشت: انتخابات موضوعی ملی است و بحثی شخصی نیست که مخصوص یک دستگاه و ارگان خاص باشد و دستگاه های دیگر درباره آن وظایفی نداشته باشد.

وی تاکید کرد: همه نهادها و دستگاه ها باید به وظایف خود درباره انتخابات عمل کنند و باید همه به موقع به این موضوع ورود کنند و وظایف خود را انجام دهند.

    آقاتهرانی درباره وظایف مجلس شورای اسلامی برای امیدآفرینی در جامعه در آستانه انتخابات، گفت: وظیفه مهم و اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خدمت به مردم و عمل به وعده هایی است که به مردم داده اند و اگر ما به خوبی قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین کنیم، به رسالت خود عمل کرده ایم.

احزاب و تشکل های سیاسی کشور فعال باشندرییس شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه همه احزاب و تشکل های سیاسی کشور باید به وظایف خود درباره عمل به راهبردهای چهارگانه انتخابات مدنظر مقام معظم رهبری عمل کنند و فعال باشند، گفت: جبهه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آقاتهرانی درباره لیست جبهه پایداری در انتخابات مجلس

ادعای آقاتهرانی درباره لیست جبهه پایداری در انتخابات مجلس