مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-09سياسي

سرلشکر باقری: یک میلیون و 440 هزار سرباز در مهارت های عمومی و تخصصی تحت پوشش هستند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحت پوشش قرار دادن 1 میلیون و 440 هزار نفر کارکنان وظیفه، تصریح کرد: طی فرآیند آموزشی صورت گرفته تاکنون760 هزار نفر در مهارتهای تخصصی و 680 هزار نفر نیز در مهارت های عمومی موفق به گذراندن دوره شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه شورای عالی سیاست گذاری مهارت آموزی کارکنان وظیفه که صبح امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری در ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته، گفت: قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح طی فرآیندی که در سال های گذشته طی کرده است با هماهنگی و تعامل با دستگاه های دولتی اقدامات بزرگ و قابل تحسینی را قم زده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحت پوشش قرار دادن 1 میلیون و 440 هزار نفر کارکنان وظیفه، تصریح کرد: طی فرآیند آموزشی صورت گرفته تاکنون760 هزار نفر در مهارت های تخصصی و 680 هزار نفر نیز در مهارت های عمومی موفق به گذراندن دوره شده اند.

وی افزود: اینکه قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در طول 4 الی 5 سال توانسته است بیش از یک میلیون نفر را در بازه زمانی خدمت مقدس سربازی آموزش دهد و زمینه ورود آنان به بازار کار را فراهم کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: یک میلیون و 440 هزار سرباز در مهارت های عمومی و تخصصی تحت پوشش هستند

سرلشکر باقری: یک میلیون و 440 هزار سرباز در مهارت های عمومی و تخصصی تحت پوشش هستند