مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-07ورزشي

جوانان زیادی استعداد بیشتری از من دارند ولی حامی ندارند و سوخت می شوند


دارنده مدال طلای رشته پرتاب دیسک در بازی های آسیایی گفت: امیدوارم حالا که اینجا رسیدم بتوانم تغییر و تحولاتی ایجاد کنم تا مسئولین دست به دست هم دهند و جوانان بیشتری به سمت ورزش بیایند.

- ایسنا/مرکزی دارنده مدال طلای رشته پرتاب دیسک در بازی های آسیایی گفت: امیدوارم حالا که اینجا رسیدم بتوانم تغییر و تحولاتی ایجاد کنم تا مسئولین دست به دست هم دهند و جوانان بیشتری به سمت ورزش بیایند.

حسین رسولی، 15 مهر ماه در حاشیه مراسم تجلیل از وی در استانداری مرکزی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تمرینات سختی که پشت سر گذاشتم این امیدواری را داشتم که طلای مسابقات آسیایی را بگیرم و به لطف خدا طلا را توانستم بگیرم و دل مردم را شاد کنم.

رسولی ادامه داد: سطح مسابقات از سال های قبل خیلی بالاتر بود چون چندین نفر بالای 60 متر پرتاب کرده بودند و با حضور آقای حدادی رقابت سنگین تر شده بود.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی افزود: شروع تمرینات حرفه ای من شش سال پیش بوده است ولی در یک سال آخر برای این مسابقات سخت تمرین کردم.

وی با بیان اینکه با تحمل سختی ها و بی مهری های زیادی تمرینات خود را ادامه داده ام گفت: تنها حامی من در این مدت خانواده ام بوده اند و امیدوارم حالا که به اینجا رسیدم بتوانم تغییر و تحولاتی ایجاد کنم تا مسئولین دست به دست هم دهند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان زیادی استعداد بیشتری از من دارند ولی حامی ندارند و سوخت می شوند

جوانان زیادی استعداد بیشتری از من دارند ولی حامی ندارند و سوخت می شوند