مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-18سياسي

300 وظیفه به عهده شهرداری هاست/ برگزاری نمایشگاه ها کمک به توسعه کمّی است


مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور گفت: 300 وظیفه به عهده شهرداری هاست و هر چه در سطح در شهر اتفاق می افتد به نوعی شهرداری درگیر آن است، - ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور گفت: 300 وظیفه به عهده شهرداری هاست و هر چه در سطح در شهر اتفاق می افتد به نوعی شهرداری درگیر آن است، فعالیت هایی که با زندگی مردم سر و کار دارد.

محمدرضا صمیمی شامگاه 26 مهرماه در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل و مبلمان و همچنین نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و با تسلیت بمباران بیمارستان غزه اظهار کرد: دعا می کنیم اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیستی هرچه سریع تر فرا برسد.

وی در ادامه بیان کرد: 300 وظیفه به عهده شهرداری هاست و هر چه در سطح در شهر اتفاق می افتد به نوعی شهرداری درگیر آن است، فعالیت هایی که با زندگی مردم سر و کار دارد.

وی با اشاره به اینکه مشاغل متعددی در کشور وجود دارد که مسئولیت آن به عهده اشخاص مختلف است، افزود: در رابطه با شهرداری و دهیاری ها وضعیت متفاوت است و پیچیدگی امور شهرداری ها بسیار وسیع و متنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 وظیفه به عهده شهرداری هاست/ برگزاری نمایشگاه ها کمک به توسعه کمّی است

300 وظیفه به عهده شهرداری هاست/ برگزاری نمایشگاه ها کمک به توسعه کمّی است