مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 00:402023-10-18سياسي

ضرورت بازاریابی گسترده برای حفاظت و احیای لباس های محلی لرستان


بانوی فعال الیگودرزی در تولید البسه محلی، ضرورت بازاریابی گسترده برای حفاظت و احیاء لباس های محلی لرستان را مهم دانست.

- ایسنا/لرستان بانوی فعال الیگودرزی در تولید البسه محلی، ضرورت بازاریابی گسترده برای حفاظت و احیاء لباس های محلی لرستان را مهم دانست.

آزاده عباسی کیان از جمله بانوان پیشگام و فعال در زمینه حفظ و احیاء لباس های سنتی و محلی در شهرستان الیگودرز بیست و ششم مهر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لباس های محلی لرستان برگرفته از هنر ساکنان سرزمین مفرغ و بلوط با رنگ ها و طرح هایی الهام گرفته از طبیعت سرسبز و باشکوه این دیار است.

این بانوی فعال حوزه صنایع دستی الیگودرز بیان کرد: سال ها در شهرستان الیگودرز به آموزش و ایجاد فرصت های کارآفرینی برای بانوان و علاقه مندان به فعالیت در این هنرصنعت اصیل و فاخر مشغول هستم.

او با بیان اینکه فعالیتش را از سال 1382 در عرصه پوشاک سنتی، آغاز کرده است افزود: در سال 86 موفق به راه اندازی شرکت تولیدی لباس محلی بی تا و کارش را با تاکید بر آموزش به بانوان و علاقه مندان به این رشته در دوره های 4ماهه، شروع کرده است.

عباسی کیان تصریح کرد: خوشبختانه به واسطه زیبایی و اصالت این هنر، بیشتر افرادی که در این دوره ها شرکت کرده اند، در شهرستان الیگودرز، موفق به ایجاد و راه اندازی کارگاه شده و توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازاریابی گسترده برای حفاظت و احیای لباس های محلی لرستان

ضرورت بازاریابی گسترده برای حفاظت و احیای لباس های محلی لرستان