مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-10اقتصادي

توزیع 9500 تن انواع کودهای یارانه ای در استان یزد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد اعلام کرد: در سال جاری با وجود چالش های بین المللی در حوزه تامین نهاده های کشاورزی تاکنون بیش از 20 هزار تن انواع کودهای ازته، - ایسنا/یزد مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد اعلام کرد: در سال جاری با وجود چالش های بین المللی در حوزه تامین نهاده های کشاورزی تاکنون بیش از 20 هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه تدارک دیده شده که طی شش ماه ابتدای سال جاری حدود 9 هزار و 500 تن آن بین کارگزاران استان توزیع شده است.

محمدحسن زارعیان در رابطه با برنامه ابلاغی سال جاری تامین کود، گفت: با برنامه ریزی مناسب و تمهیدات لازم تدارک و توزیع 32 هزار و 689 تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه صورت گرفته و انتظار می رود 100 درصد برنامه ابلاغی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به این که تاکنون حدود 30 درصد برنامه ابلاغی به انجام رسیده است، اظهار کرد: علاوه بر توزیع کود مورد نیاز کشاورزان، حدود 10 هزار تن ذخیره استراتژیک انواع کودهای کشاورزی وجود دارد که با توجه به شرایط استان، ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، این مسئول خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در تامین کود وجود ندارد و به هر میزان که حواله کود توسط کشاورزان عزیز به 60 کارگزار تامین نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 9500 تن انواع کودهای یارانه ای در استان یزد

توزیع 9500 تن انواع کودهای یارانه ای در استان یزد