مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-22ورزشي

«طوفان الاقصی» ستون های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت


مقاومت فلسطین بعد از 75 سال با طوفان الاقصی ستون های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، مسلم مرادی امشب در مجمع بسیج این شهرستان که در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی و ورزشی بسیج برگزار شد، افزود: از 35 سال پیش تاکنون طرح عبور از نظام با ماهیت تحریف اندیشه های  امام خمینی(ره) در دستور کار معاندان داخلی و خارجی قرار گرفت، معاندان مسئله بن بست نظام را مطرح و سیاه نمایی برای اوضاع را بیان می کردند.

وی خاطرنشان کرد: 2 قطبی کردن نظام مقدس اسلامی ایران از اهداف دیگر معاندان بود، تلاش های هدفمند برای زندانی کردن اندیشه های امام خمینی(ره) در مرکز حفظ و نشر اندیشه های امام(ره) نیز از اقدامات معاندان بود.

فرماندار بروجرد گفت: مقام معظم رهبری در طول عمر با برکت رهبری خود همواره با حکمت و آگاهی بیدار بوده و اجازه نداد اندیشه های امام (ره) تحریف شود.

مرادی افزود: 24 سال از عمر انقلاب دست تفکری بود که قصد داشتند نافرمانی های مدنی را در خیابان ها ترویج دهند، مردم را نسبت به قدرت آمریکا و اسراییل و تحریم ها می ترساندند.

  وی اظهار داشت: بزرگ کردن قدرت استکبار جهانی در حالی بود که  شهید حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی مقاومت اسلامی داعش را یک تنه شکست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» ستون های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت

«طوفان الاقصی» ستون های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت