مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-21بين الملل

سیسی در دیدار سوناک: اسراییل از حق دفاع از خود فراتر رفته است


رییس جمهور مصر در دیدار نخست وزیر انگلیس گفت: اسراییل در غزه از حق دفاع از خود که همواره درباره آن سخن می گوییم، فراتر رفته است.

- رییس جمهور مصر در دیدار نخست وزیر انگلیس گفت: اسراییل در غزه از حق دفاع از خود که همواره درباره آن سخن می گوییم، فراتر رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر تاکید کرد آنچه در غزه رخ می دهد، از حق دفاع از خود عبور کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، وی در دیدار ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا خواستار احیای روند صلح میان فلسطینیان و صهیونیست ها شد.

رییس جمهور مصر با اشاره به اینکه همه باید برای مهار تحولات که ممکن است نتوان آن را در منطقه کنترل کرد، اقدام کنیم، گفت که پیامدهای غزه، از حق دفاع از خود که همواره درباره آن سخن می گوییم، فراتر رفته است.

رییس جمهور مصر گفت: حدود 4 هزار غیرنظامی در نوار غزه کشته شده اند که 1500 نفر از آنها کودک هستند؛ ما به اقدام برای مهار این وضع نیاز داریم تا درگیری منجر به کشته شدن بیشتر غیرنظامیان نشود.

سیسی از تلاش های رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس برای متقاعد کردن رژیم صهیونیستی برای مجوز بازگشایی گذرگاه مرزی رفح جهت جبران بمباران روزهای گذشته و ورود کمک ها به نوار غزه تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی در دیدار سوناک: اسراییل از حق دفاع از خود فراتر رفته است

سیسی در دیدار سوناک: اسراییل از حق دفاع از خود فراتر رفته است