مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-10اجتماعي

پیش بینی بارش های سیل آسا در 9 استان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا بارندگی در شمال غرب، - سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا شنبه آینده از بارش های شدید و سیل آسا در 9 استان از جمله شمال تهران طی امروز تا پنجشنبه خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا بارندگی در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، دامنه های جنوبی البرز و مناطقی از غرب و مرکز کشور ادامه خواهد داشت.

بارش در استان های گلستان، مازندران، گیلان و اردبیل شدید است.

برای ارتفاعات و مناطق سردسیر البرز مرکزی و اردبیل نیز بارش برف پیش بینی می شود.

روز پنجشنبه از میزان بارش ها در شمال غرب کاسته شده، اما در سایر مناطق ذکر شده و مناطقی از غرب ایران بارندگی ادامه خواهد داشت.

شدت بارش های روز پنجشنبه برای استان های گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز واقع در شمال استان های قزوین، تهران و سمنان و در جنوب کردستان و کرمانشاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روز جمعه در بخش هایی از ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی واقع در استان های گیلان، مازندران، زنجان، سمنان، تهران، البرز و قزوین رگبار پراکنده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های سیل آسا در 9 استان

پیش بینی بارش های سیل آسا در 9 استان