مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-10فرهنگي

فیلم های اقوام ایرانی جشنواره ای می شوند


جشنواره فیلم اقوام ایرانی که قرار است در تبریز برگزار شود، مخاطبانش را به سیاحت در آداب و رسوم و سنت های کهن ایرانی دعوت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، در میان انبوهی از جشنواره ­های ریز و درشت، جشنواره ­ای با موضوعیت جایگاه اقوام در سینمای ایران در تبریز کلید خورد تا هر سال میزبان آثار فیلم داستانی، مستند و پویانمایی باشد.

جشنواره ­ای که خود را وامدار هیچ ارگان دولتی و خصوصی نمی­ داند و تحت پوشش موسسه فرهنگی هنری فصل هنر، ایده خود را در سال 1401 کلید زد و بعد از مطالعه و تحقیقات کاربردی در حوزه اقوام ایرانی، بالاخره امسال اولین دوره خود را آغاز می ­کند.

جشنواره ای که هدایای ارزنده ای را هم برای منتخبانش کنار گذاشته است.

جشنواره روی دست چه کسانی می چرخد کمال تبریزی به عنوان دبیر، مهدی حیدری به عنوان رییس و  فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان مشاور عالی این رویداد منصوب شده اند و این جشنواره در آبان ماه امسال در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

مهدی حیدری در اولین نشست خبری جشنواره تأکید کرد: مهم ترین  پیام و هدف این جشنواره نمایش اتحاد اقوام ایرانی در راستای حفظ تمامیت اراضی کشور است چراکه این کشور در طول تاریخ به سبب وجود برخی موضوعات، شاهد برخی مسائل بوده و همین موضوع باعث شده در جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های اقوام ایرانی جشنواره ای می شوند

فیلم های اقوام ایرانی جشنواره ای می شوند