مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-01اقتصادي

بذرپاش: آماده سازی زمین 200 میلیون تومان برای دولت هزینه دارد


تا امروز 400 هزار قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرها واگذار شده که آماده سازی هر قطعه زمین 200 میلیون تومان برای دولت هزینه دارد.

- وزیر راه و شهرسازی گفت: تا امروز 400 هزار قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرها واگذار شده که آماده سازی هر قطعه زمین 200 میلیون تومان برای دولت هزینه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش در مراسم واگذاری زمین به 2500 خانواده ساکن استان تهران تحت عنوان پویش پیامبر رحمت (ص) اظهار کرد: تاکنون 400 هزار قطعه زمین در شهرها در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای واحدهای یک طبقه و گروه ساخت به متقاضیان واگذار شده که 32 هزار قطعه آن مربوط به طرح جوانی جمعیت است.

وی افزود: تا پایان سال 500 هزار قطعه زمین به متقاضیان در روستاها واگذار می کنیم که یک آرزوی دیرینه و اتفاقی بی نظیر است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به واگذاری 400 هزار قطعه زمین در شهرها تاکید کرد: این میزان زمین 50 هزار هکتار است که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بوده، آماده سازی هر یک از این زمین ها برای دولت 200 میلیون تومان هزینه دارد.

بذرپاش خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم می توانست مثل گذشته بگوید موضوع مسکن به من مربوط نیست، اما در میدان عمل وارد شدیم و با همه محدودیت ها و مشکلات کشور به بحث تامین مسکن ورود کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: آماده سازی زمین 200 میلیون تومان برای دولت هزینه دارد

بذرپاش: آماده سازی زمین 200 میلیون تومان برای دولت هزینه دارد