مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 19:102023-09-23اجتماعي

مراقب محصولات کشاورزی باشید؛ سرما در راه است


رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی خراسان جنوبی گفت: تا اواسط هفته آینده کاهش محسوس دمای هوا و احتمال وقوع سرمازدگی پیش بینی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی خراسان جنوبی گفت: تا اواسط هفته آینده کاهش محسوس دمای هوا و احتمال وقوع سرمازدگی پیش بینی می شود.

جواد نخعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس خروجی مدل های پیشیابی هواشناسی، تا اواسط هفته آینده روند کاهش دما ادامه دارد و از روز گذشته شاهد کاهش محسوس دمای هوا بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش محسوس دما و تداوم آن و احتمال وقوع کمینه دمای کمتر از 5 درجه در شهرستان سربیشه و ارتفاعات شهرستان های درمیان، قاینات و بیرجند تسریع در برداشت محصولاتی از جمله ذرت علوفه ای و محصولات حساس به کمینه دمای 5 درجه سلسیوس و تنظیم دما، تهیه سوخت مورد نیاز، بازدید و آماده کردن سامانه های گرمایشی برای سالن های پرورشی از جمله مرغداری ها، دامداری ها و گلخانه ها توصیه می شود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد به ویژه در مرز شرقی، وزش باد شدید با احتمال توفان و گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا قابل پیش بینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب محصولات کشاورزی باشید؛ سرما در راه است

مراقب محصولات کشاورزی باشید؛ سرما در راه است