مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-16اقتصادي

توزیع بیش از 15 هزار تن انواع کود شیمیایی در ایلام


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 هزار و 996 تن انواع کود شیمیایی در استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، سیامک بیگی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام، ضمن بیان آمار و اطلاعات دقیقی از مجموعه فعالیت های این شرکت عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، در مجموع انواع نهاده های کشاورزی شامل انواع کودهای یارانه ای، بیش از 15 هزار و 996 تن انواع کود شیمیایی و 25 هزار و 258 لیتر انواع سموم دفع آفات نباتی تدارک یا توزیع شد.

 وی تصریح کرد: نکته قابل توجه در زمینه تلاش شرکت برای اجرای برنامه ابلاغی وزارت متبوع در زمینه تامین، تدارک و توزیع انواع کودهای کشاورزی یارانه ای این است که با وجود کاهش بارش باران در این استان، تغذیه خاک و گیاه به بهترین وجه به انجام رسیده و در حال حاضر شاهد هستیم که 28 درصد از برنامه ابلاغی به  بیش از 15 هزار و 996 نوع کودهای یارانه ای ازته، فسفاته و پتاسه در قالب الگوی کشت در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

بیگی ادامه داد: انشالله بتوانیم با برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت تا پایان سال جاری از مقدار مورد انتظار کود عبور کنیم و با ترویج و فرهنگ سازی مصرف متعادل انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه به همراه کودهای آلی و بیولوژیک نیز به وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 15 هزار تن انواع کود شیمیایی در ایلام

توزیع بیش از 15 هزار تن انواع کود شیمیایی در ایلام