مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-14سياسي

مسئولان آزادراه رودبار و راه آهن رشت _ انزلی را جدی بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) رشت درباره حقوق عامه مسلمانان اظهار کرد: - امام جمعه رشت خواستار توجهات فراوان به شهر رشت و آزادراه رودبار و راه آهن رشت _ انزلی شد و خواستار جدی گرفته شدن این آزادراه از مسئولین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) رشت درباره حقوق عامه مسلمانان اظهار کرد: خداوند متعال برای استحکام و اقتدار امت اسلام، دستوراتی را در کتاب خدا بیان کرده و حقوقی را بر گردن مسلمانان قرار داده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جامعه اسلامی و مردم مسلمان در سایه رعایت این حقوق، تبدیل به یک پیکره واحد خواهند شد که باعث می شود دشمن از تعرض به جامعه اسلامی اجتناب کند افزود: امروز امت اسلامی اقتدار خود را مدیون رعایت این حقوق است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مجاهدت سید ابراهیم زکزاکی در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی ایران افزود: ایشان بعد از انقلاب به ایران آمد و با امام (ره) ملاقات کرد؛ امام راحل در آن دیدار قرآنی به ایشان هدیه کرد و فرمودند این قرآن را بردار و در کشورت برای اسلام تبلیغ کن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان آزادراه رودبار و راه آهن رشت _ انزلی را جدی بگیرند

مسئولان آزادراه رودبار و راه آهن رشت _ انزلی را جدی بگیرند