مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-26اقتصادي

کاهش 15 درصدی ورود مواد مخدر به کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر اساس آمار دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد در یک دهه گذشته تولید مواد مخدر صنعتی، - دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با انسداد مرز ها و اقدامات هوشمندانه، مسیر ورود مواد مخدر به کشور 15 درصد و آهنگ رشد شیوع مصرف مواد در حوزه های دانش آموزی، جوانان و نوجوانان کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بر اساس آمار دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد در یک دهه گذشته تولید مواد مخدر صنعتی، متاآمفتامین ها و شیشه در افغانستان رشد فزاینده چند برابری داشته است.

  وی افزود: خبر هایی که درباره مقابله با مواد مخدر در افغانستان منتشر می شود در حد یک خبر باقی مانده است و اقدام عملی خاصی برای کاهش تولید مواد مخدر در افغانستان اتفاق نیفتاده است.

مومنی با بیان اینکه همه ارکان نظام برای مقابله با مواد مخدر مصمم هستند، افزود: جمهوری اسلامی ایران اقدامات خوبی برای مبارزه قاطع، هوشمند و همه جانبه در جهت مقابله، درمان و پیشگیری از مصرف مواد مخدر انجام داده است.

  دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: با انسداد مرز ها و اقدامات هوشمندانه صورت گرفته، مسیر ورود مواد مخدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی ورود مواد مخدر به کشور

کاهش 15 درصدی ورود مواد مخدر به کشور