مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-21ورزشي

حمله باورنکردنی به کارلوس در قطر


اوضاع در قطر برخلاف روز هایی که کارلوس کی روش در ایران تجربه می کرد و تحت هر شرایطی حامیان خاص خودش را داشت، خوب پیش نمی رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایلنا نوشت: شکست 4 بر صفر قطر مقابل ایران در فینال تورنمنت اردن موقعیت کی روش در این تیم را به خطر انداخته است.

روزنامه الوطن دیروز در یادداشت زیر به انتقاد از تفکرات دفاعی کی روش پرداخت و معتقد است که این سبک بازی مناسب روحیات بازیکنان قطری نیست: حمله بهترین دفاعه جمله معروف ناپلئون بناپارت، رهبر نظامی فرانسه که توسط بسیاری از تحلیلگران و منتقدان ورزشی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از مربیان آن را سلاح خود برای دستیابی به پیروزی ها و کسب عناوین و قهرمانی می دانند.

اما به نظر می رسد کارلوس کی روش، مربی پرتغالی تیم ملی قطر، طرفدار این جمله نیست و اصلاً به آن اعتقاد ندارد.

او معتقد است که دفاع و دفاع و دفاع همیشه برای او در همه جا بهترین شیوه است، به گونه ای که به ویژگی بارز سبک و فلسفه مربیگری او تبدیل شده است.

شکی نیست که کی روش به عنوان مربی حق دارد به سبکی که می خواهد و با فلسفه ای که به آن معتقد است بازی کند، اما سؤال اینجاست: آیا این سبک به تیم ملی ما و بازیکنان عنابی می خورد؟ در حقیقت و بر اساس داده هایی که با کی روش از جام طلایی تاکنون دیده ایم، جواب نه است و هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله باورنکردنی به کارلوس در قطر

حمله باورنکردنی به کارلوس در قطر