مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-16بين الملل

انتقاد حسین سازور و خانه مداحان از خوشحالی برخی افراد نسبت به جنایات اسراییل


حسین سازور مداح سرشناس کشورمان و همچنین خانه مداحان در بیانیه های جداگانه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین سازور مداح سرشناس کشورمان و همچنین خانه مداحان در بیانیه ای جداگانه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

سازور: قوه قضاییه با سیاسیون و رسانه های طرفدار اسراییل برخورد کند در بیانیه حسین سازور آمده است: رژیم جعلی وکودک کشِ صهیونیستی که در واپسین سال های عمر خود قرارگرفته است، از حملات مجاهدانه نیروهای مقاومت، چنان به وحشت افتاده که غزه بی پناه را با هرآنچه در اختیار دارد، وحشیانه تر از همیشه، مورد تهاجم قرار داده است.

پیکر بی جان زنان و مردان و کودکانِ مسلمان و بی پناه، از زیر ساختمان های ویران شده از بمباران های پی درپی، قلب هر انسانی را آتش می زند.

سران صهیونیست و جنایتکار آمریکا، این وحشی ترین خونخواران کره خاکی، باحمایت و تجهیز سگ هار منطقه از یک طرف و سران بی غیرت اکثر کشورهای عربی از طرف دیگر و نیز امپراطوری رسانه ای دنیا که دراختیار چپاولگران خبیث آن هاست،همه و همه بر مظلومان مسلمان فلسطینی، تاخته اند.

آن ها که تکلیفشان معلوم است، اما این درد را کجا ببریم که بعضی از سیاسیون و رسانه های کشور ما، با این دشمنان قسم خورده، هم آوا و هم جهت شده اند و جای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حسین سازور و خانه مداحان از خوشحالی برخی افراد نسبت به جنایات اسراییل

انتقاد حسین سازور و خانه مداحان از خوشحالی برخی افراد نسبت به جنایات اسراییل