مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-02فرهنگي

آغاز نام نویسی دوره فیلم سازی 7 ماهه در شیراز


مسئول انجمن سینمای جوانان ایران فارس از آغاز نام نویسی دوره فیلم سازی 7 ماهه در این استان خبر داد و گفت: این دوره با هدف کشف و حمایت از استعدادها برگزار و در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا می شود.

- ایسنا/فارس مسئول انجمن سینمای جوانان ایران فارس از آغاز نام نویسی دوره فیلم سازی 7 ماهه در این استان خبر داد و گفت: این دوره با هدف کشف و حمایت از استعدادها برگزار و در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم شیشه گر امروز، 10 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نام نویسی دوره فیلم سازی 7 ماهه با هدف کشف و حمایت از استعدادها آغاز شد، گفت: دوره هفت ماهه تخصصی فیلم سازی انجمن سینمای جوانان ایران 19 آبان ماه سال جاری در تمامی 58 دفتر انجمن برگزار می شود و علاقه مندان به سینما می توانند از 3 مهر تا 15 آبان ماه با مراجعه به دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برای شرکت در آزمون و نام نویسی در دوره فیلم سازی اقدام کنند.

وی با تصریح اینکه نام نویسی برای شرکت در آزمون ورودی فیلم سازی انجمن با عنوان فیلم سازی در سه گام آغاز شده است، افزود: این دوره آموزشی شامل دروس عکاسی، آشنایی با سینما، کارگاه ایده تا فیلم نامه، فیلمبرداری، کارگردانی، صدا و تدوین است و در دفاتر انجمن در سراسر کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نام نویسی دوره فیلم سازی 7 ماهه در شیراز

آغاز نام نویسی دوره فیلم سازی 7 ماهه در شیراز