مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-02فرهنگي

221 سالن سینمایی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است


رییس سازمان سینمایی کشور بیان کرد: طی دو سال گذشته و در دولت سیزدهم، 221 سالن سینمایی در سطح کشور و 13 سالن سینمایی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان سینمایی کشور بیان کرد: طی دو سال گذشته و در دولت سیزدهم، 221 سالن سینمایی در سطح کشور و 13 سالن سینمایی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است.

محمد خزاعی در مراسم افتتاح سینما فرهنگ در شهرستان چاراویماق، گفت: یکی از برنامه های مهم دولت مردمی، پیگیری جدی تحقق عدالت فرهنگی در جای جای این سرزمین زیبا، پهناور و مستعد است و افتتاح سینما فرهنگ در این شهرستان محروم یکی از مصادیق عینی عدالت است.

وی ادامه داد: تا رسیدن به شرایط ایده آل در حوزه زیرساخت راه زیادی داریم این در حالی است که شهرهای بسیاری در استان های مختلف با جمعیت بالای 100 هزار نفر، همچنان فاقد سینما هستند.

وی با بیان این که اتفاقات بسیار خوبی در حوزه زیرساخت و توسعه عدالت فرهنگی، تولید و آموزش در جریان است، افزود: در حوزه استان ها 14 اقدام پایه ای در دست اجرا است که تحولات چشمگیری را رقم خواهد زد.

خزاعی تشریح کرد: اگر معتقدیم همه ایران، تهران نیست پس باید به شکلی جهادی، تلاش کرده و به همه نیازها و ظرفیت های سطح کشور توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

221 سالن سینمایی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است

221 سالن سینمایی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است