مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 04:402023-10-10ورزشي

از عضو برکناره شده هیات رییسه تا سرپرست سابق فدراسیون چه کسی امروز رییس می شود؟


انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران امروز بعد از ظهر آغاز خواهد شد تا رییس جدید فوتبال پایتخت بعد از 6 ماه مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساعت 15  امروز 12 نامزد نهایی ریاست هیات فوتبال استان تهران با یکدیگر رقابت خواهند کرد و اگر همه چیز به خیر و خوشی پیش برود یک نفر سکان هدایت فوتبال پایتخت کشور را به دست خواهد گرفت.

   علی ایلکا، علی روزبهانی، عباس زواره، مهرداد سراجی، علیرضا سهرابی بالسینی، محمدعلی خالقی راد، مجید کیومرثی، اسماعیل گودرزی، سید میرشاد ماجدی، سهیل مهدی، مهدی ملک آباد و علیرضا یزدانی رقبایی هستند که هر کدام خود را شایسته تر از دیگری می دانند اما واقعیت این است که فاکتورهای شایستگی برای ریاست هیات های فوتبال استانی ما مدت هاست تعریف مشخصی ندارد! با این حال در بین این اسامی آنطور که از شواهد پیداست رقابت اصلی بین 3 یا حداکثر 4 نامزد خواهد بود.

باهم رزومه آنها را بررسی می کنیم اما قبل از آن باید گفت که فوتبال تهران از نظر سخت افزاری و امکانات به گفته بسیاری از مسئولان ورزش کشور از جمله محروم ترین استان های کشور محسوب می شود ولی همین فوتبال محروم برای ریاستش عاشقان سینه چاکی دارد و به همین دلیل هم حواشی انتخاباتش هر روز بیشتر از روز گذشته شد که آخرین آن انتشار یک  فایل صوتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عضو برکناره شده هیات رییسه تا سرپرست سابق فدراسیون چه کسی امروز رییس می شود؟

از عضو برکناره شده هیات رییسه تا سرپرست سابق فدراسیون چه کسی امروز رییس می شود؟