مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-08سياسي

شوکه شدن رژیم غاصب اسراییل با طوفان الاقصی


استاندار سمنان از عملیات طوفان الاقصی در روز گذشته به عنوان روز شوکه شدن رژیم غاصب اسراییل نام برد و گفت: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسراییل، - برگرفته از منش و مکتب سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 16 مهرماه 1402 در آیین زنگ مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی در محل دبیرستان شهید بهشتی سمنان اظهار کرد: روز گذشته را باید در تاریخ جهان اسلام که روز رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، وحشت و شوکه شدن رژیم غاصب اسراییل بوده و جبهه مقاومت از غزه دلاور صدها موشک را به سمت سرزمین اشغالی فلسطین و رژیم غاصب پرتاب کردند.

وی ادامه داد: در حملات مقتدرانه روز گذشته جبهه مقاومت، ده ها نفر از رژیم غاصب اسراییل به درک واصل شدند، 100 ها نفر به اسارت گرفته شدند، چندین فرمانده نظامی به هلاک رسیده و بسیاری نیز مفقود هستند، در واقع به معنای واقعی کلمه می توان گفت که به شدت وضعیت رژیم غاصب اسراییل بحرانی است.

هاشمی همچنین افزود: بیش از 150 موشک مقاومت در روز گذشته به سمت سرزمین های اشغالی و رژیم غاصب اسراییل پرتاب شد که تنها گوشه ای از قدرت جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوکه شدن رژیم غاصب اسراییل با طوفان الاقصی

شوکه شدن رژیم غاصب اسراییل با طوفان الاقصی