مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-15سياسي

بررسی فوریت طرح «ممنوعیت تبلیغات نمایشگاه بین المللی تهران» امروز در شورا


رییس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح ممنوعیت تبلیغات برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه های دائمی تهران (سئول) توسط سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد.

- بررسی فوریت طرح ممنوعیت تبلیغات نمایشگاه بین المللی تهران امروز در شورا رییس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح ممنوعیت تبلیغات برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه های دائمی تهران (سئول) توسط سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح آنچه که در دستور جلسه امروز شورای شهر تهران قرار دارد، گفت: امروز دعوتی از رییس مرکز وکلای قوه قضاییه داشتیم که یکی از مسئولینی هستند که مرتبا در مساجد گاهی همراه با اعضای شورای شهر تهران حضور پیدا می کنند و ضمن ملاقات با مردم مشکلات آنها را حل و فصل می کنند؛ لذا برای تقدیر امروز دعوتی برای حضور در صحن شورا از وی صورت گرفته است.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران نطق پیش از دستور آقای اقراریان قرائت خواهد شد و پس از آن دو طرح یک فوریتی داریم که یکی توسط شهرداری تهران و دیگری توسط اعضای شورای شهر تهران ارائه شده است.

طرحی که توسط اعضا ارائه شده در ارتباط با برگزاری نمایشگاه در تهران است که بر اساس آن تبلیغات برگزاری نمایشگاه هایی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فوریت طرح «ممنوعیت تبلیغات نمایشگاه بین المللی تهران» امروز در شورا

بررسی فوریت طرح «ممنوعیت تبلیغات نمایشگاه بین المللی تهران» امروز در شورا