مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-06سياسي

توقیف 400 دستگاه خودروی شوتی در استان اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با اقدامات خوب پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی در سال جاری بالغ بر 400 دستگاه از خودروهای شوتی توقیف و رانندگان آنها به مرجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر اصفهان با گرامی داشت یاد امام راحل، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: هدف مجموعه فراجا ارائه خدمات مناسب به همه اقشار مردم، ایجاد رضایتمندی، امیدآفرینی، دلگرمی و احساس امنیت است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزد.

وی افزود: هفته انتظامی امسال با شعار شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار از روز گذشته 13 مهرماه آغاز شد و در اولین روز کاری این هفته همکاران من با حضور در گلستان های شهدای استان با شهدا عهد و پیمان مجدد بستند که تا آخرین قطره خون خود در حفظ و حراست از امنیت ایران اسلامی جانفشانی کنند.

علینقیان پور گفت: هفته انتظامی فرصت مناسبی است تا خدمات و تلاش همکاران ایثارگر و مجاهد فی سبیل الله در فراجا را به سمع و نظر ولی نعمتان خود یعنی مردم شریف و شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه مردم اصفهان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 400 دستگاه خودروی شوتی در استان اصفهان

توقیف 400 دستگاه خودروی شوتی در استان اصفهان