مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-02اقتصادي

امسال 34 میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات هزینه کردیم


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به هزینه کرد 34 میلیارد تومانی از محل درآمدهای موقوفات کرمانشاه در شش ماهه نخست امسال، گفت: - ایسنا/کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به هزینه کرد 34 میلیارد تومانی از محل درآمدهای موقوفات کرمانشاه در شش ماهه نخست امسال، گفت: برای ریال به ریال این هزینه کرد سند و مدرک داریم.

حجت الاسلام محمد صالحی، امروز(10 مهر) در نشست خبری تشریح برنامه های هفته وقف، با اشاره به خدمت رسانی به زوار اربعین از محل درآمدهای موقوفات، گفت: امسال شاهد خدمت رسانی مطلوب موکب های وقفی استان در اربعین بودیم.

وی با بیان اینکه در محرم امسال هم از محل نیات واقفین یک میلیارد تومان به هیات های مذهبی استان کمک کردیم، افزود: این اعتبار بین هیئت های مذهبی استان توزیع شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به تهیه و توزیع 3000 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت استان در مهر ماه امسال، گفت: این بسته های تحصیلی که حاوی اقلامی مثل کیف، دفتر و دیگر لوازم تحریر دانش آموزان بوده، بیش از چهار میلیارد تومان ارزش داشته است.

وی ارائه خدمات دندانپزشکی به افراد زیر 30 سال در محلات محروم شهر کرمانشاه را از دیگر اقدامات شاخص اوقاف در سال گذشته عنوان کرد و افزود: تاکنون 2600 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 34 میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات هزینه کردیم

امسال 34 میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات هزینه کردیم