مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-19فرهنگي

واکنش خزاعی به برخی مطالب مطرح شده در مراسم تشییع داریوش مهرجویی


رییس سازمان سینمایی با اشاره به مطالب مطرح شده در مراسم تشییع پیکر زنده یاد داریوش مهرجویی و همسرش در خصوص سینمای متفکر تاکید کرد: قرار نیست بیانیه ای اشتباه خوانده شود.

- حتما در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران در زمینه سینمای متفکر توضیح خواهم داد که عکس یادگاری با سینمای متفکر گرفتن یعنی چه؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خزاعی که شامگاه 26 مهر ماه در سینما فرهنگ در آیین افتتاحیه رونمایی از زیرساخت های نوین سینمای ایران سخن می گفت، در ابتدای سخنانش مطرح کرد: شعار شکست انحصار در همه حوزه ها در حال اجرایی شدن است و عدالت فرهنگی در همه حوزه ها، اجرا می شود.

فعالیت های خوبی شروع شده که اگر امسال هم سال آرامی باشد نتایج آن را در تمام استان ها خواهید دید.

رییس سازمان سینمایی کشور ضمن تسلیت به مناسبت در گذشت آتیلا پسیانی، داریوش مهرجویی و همسرش ادامه داد: ماجرای قتل مهرجویی و همسر گرامیشان بسیار متاثر کننده بود و سازمان سینمایی پیگیر است تا بانیان این جنایت دستگیر شوند و معلوم شود چه کسانی در این حادثه نقش داشته اند.

وی با اشاره به جنایت صهیونیست ها در قتل عام کودکان، زنان و بیماران بیمارستان افزود: حادثه غزه دل همه ما را به درد آورده است و حتی، هنرمندان و سینماگران، ورزشکاران و روشنفکران جهان با مردم غزه و فلسطین همدردی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خزاعی به برخی مطالب مطرح شده در مراسم تشییع داریوش مهرجویی

واکنش خزاعی به برخی مطالب مطرح شده در مراسم تشییع داریوش مهرجویی