مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:102023-09-26اجتماعي

اجرای مانور مشترک آمادگی تجهیزات زمستانی در شیراز


مانور مشترک آمادگی تجهیزات زمستانی شهرداری شیراز به همراه سایر دستگاه های خدمات رسان به منظور ارتقای توان عملیاتی و افزایش تاب آوری در مقابله با حوادث گوناگون مانند بارندگی های شدید و احتمال وقوع سیل برگزار شد.

- ایسنا/فارس مانور مشترک آمادگی تجهیزات زمستانی شهرداری شیراز به همراه سایر دستگاه های خدمات رسان به منظور ارتقای توان عملیاتی و افزایش تاب آوری در مقابله با حوادث گوناگون مانند بارندگی های شدید و احتمال وقوع سیل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر امروز، چهارم مهرماه در مانور مشترک آمادگی تجهیزات زمستانی شهرداری بیان کرد: شهرداری شیراز در تهیه تجهیزات مورد نیاز فصل زمستان و برطرف کردن نواقص سنوات گذشته اقدامات مؤثر و قابل قبولی انجام داده است.

مسعود زارعی ضمن بازدید میدانی از این مانور گفت: از اقدامات مثبت شهرداری، برگزاری مانورهایی با موضوعات مختلف بحران به صورت مستمر در جهت رفع نواقص عملیاتی و تجهیزاتی در زمان بحران است .

وی، اجرای این مانور را موجب ارتقای توان نیروهای عملیاتی شهرداری و افزایش تاب آوری این مجموعه بزرگ در مقابله با حوادث گوناگون مانند بارندگی های شدید و احتمال وقوع سیل دانست و افزود: شهرداری شیراز و معاونت محیط زیست و خدمات شهری اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور مشترک آمادگی تجهیزات زمستانی در شیراز

اجرای مانور مشترک آمادگی تجهیزات زمستانی در شیراز