مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-11سياسي

راه اندازی واحد اجراییات شهرداری رشت با همکاری فراجا برای برخورد با بی نظمی ها


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وجود برخی از بی نظمی ها در سطح شهر گفت: استقرار واحد اجراییات شهرداری رشت با همکاری مجموعه نیروی انتظامی می تواند در این باره مشکل گشا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا پیش ازظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان رشت در ستاد فرماندهی رشت در میدان رازی با تبریک فرا رسیدن هفته با بیان اینکه وظیفه خودمان می دانیم که از خادمان مردم در هر جایگاه و لباسی تقدیر کنیم، اظهار کرد: شهرداری رشت به واسطه نوع فعالیتش با تمامی اقشار جامعه در ارتباط است و نیروی انتظامی یکی از مجموعه هایی است که شهرداری با آن ارتباط بیشتری دارد.

  وی با تاکید به اینکه امنیت و سلامت 2 نعمت بسیار بزرگ است، گفت: نیروی انتظامی در کنار دیگر فرزندان این آب و خاک در نیروهای مسلح، مشغول خدمت است و برای امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران تلاش می کنند.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه متاسفانه گاهی بی نظمی هایی را در سطح شهر می بینیم، بیان کرد: یکی از این بی نظمی ها حضور انبوه دستفروشان است که ساماندهی آنان و جمع آوری سد معبر جزو وظایف شهرداری ها است و البته افزایش حضور دستفروشان با فقدان شغل در جامعه ارتباط تنگاتنگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد اجراییات شهرداری رشت با همکاری فراجا برای برخورد با بی نظمی ها

راه اندازی واحد اجراییات شهرداری رشت با همکاری فراجا برای برخورد با بی نظمی ها