مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-04پزشكي

محصولات تراریخته نیاز به تحقیقات عمیق تر دارند


تحقیقاتی که انجام شده به نفع محصولات تراریخته نبوده ولی هنوز با قطعیت نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد و این مهم، - ایسنا/خراسان رضوی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران گفت: تحقیقاتی که انجام شده به نفع محصولات تراریخته نبوده ولی هنوز با قطعیت نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد و این مهم، نیاز به تحقیقات عمیق تر در حوزه آکادمیک دارد.

دومین کنگره بین المللی تغذیه از مطالعات پایه تا بالین، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور دانشمندان و متخصصانی از داخل و خارج کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، امروز 12 مهرماه در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.

علی اکبر متکان، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران در مراسم افتتاحیه این کنگره بین المللی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در رابطه با محصولات تراریخته و این که آیا محصولات تراریخته مشکل زا هستند، عنوان کرد: تحقیقاتی که انجام شده به نفع محصولات تراریخته نبوده ولی هنوز با قطعیت نمی توان اظهار نظر کرد و این مهم، نیاز به تحقیقات عمیق تر در حوزه آکادمیک دارد.

وی با بیان اینکه اکثر کشورهای دنیا محصولات تراریخته تولید می کنند، افزود: جمعیت روز به روز در حال افزایش است و این جمعیت نیاز به غذای بیشتر دارد و برای تأمین این نیاز، روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات تراریخته نیاز به تحقیقات عمیق تر دارند

محصولات تراریخته نیاز به تحقیقات عمیق تر دارند