مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-11سياسي

آموزش مهارت زندگی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود


فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید به اینکه ما مسئول این هستیم امنیت جامعه را تامین کنیم گفت: با آموزش مهارت زندگی بسیاری از آسیب های اجتماعی کم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری صبح امروز در مراسم تجلیل از مربیان و مدرسان فعال آموزش همگانی و نیز فعالان رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: برقراری امنیت در جامعه نیاز به همراهی و همکاری همه نهادها و مردم دارد.

وی با بیان اینکه امنیت زمانی برقرار می شود که مردمی باشد گفت: امنیت یک موضوع بین بخشی است و بین همه سازمان ها و نهادها باید یک پیوست امنیتی باشد و مردم نیز باید به این موضوع توجه کنند.

فرمانده انتظامی همدان با اشاره به ضرورت داشتن پیوست انتظامی و انتظام بخشی در تمام امور عنوان کرد: پیچیدگی آسیب ها و جرایم اجتماعی به قدری است که طبق مطالعات دکترین اجتماعی معلول های اجتماعی علت های مختلف دارد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ای از علل و عوامل دست به دست هم می دهند که پدیده ای به نام جرم و آسیب را ایجاد کنند گفت: وظیفه نیروی انتظامی آموزش در کاهش آسیب ها و جرم هاست.

امیری با تاکید به اینکه آموزش همگاهی باعث تسهیل در امور پلیس می شود افزود: خوشبختانه امروز با پیشگیری اجتماعی و محیطی و آموزش همگانی اقدامات موثری در کاهش آسیب های اجتماعی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت زندگی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود

آموزش مهارت زندگی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود