مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:052023-09-25سياسي

غضنفرآبادی: روح امید و پیشرفت در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده می شود


رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که نمایندگان مجلس حدود 8 هزار پیشنهاد در لایحه برنامه هفتم توسعه طرح کردند، گفت: - رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که نمایندگان مجلس حدود 8 هزار پیشنهاد در لایحه برنامه هفتم توسعه طرح کردند، گفت: روح امید و پیشرفت در همه ابعاد لایحه برنامه هفتم توسعه دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در موافقت با کلیات این لایحه بیان کرد: لایحه برنامه هفتم توسعه با تلاش دولت، کارشناسان و مجلس شورای اسلامی اکنون به صحن علنی شورای اسلامی رسیده است.

این لایحه برنامه پنج ساله ای است که دستورالعمل و مسیر حرکت صحیح و دقیق را در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای پنج سال پیش رو تبیین و مشخص می کند.

وی ادامه داد: پس از آن که لایحه دولت به مجلس شورای اسلامی آمد پیشنهادات زیادی از سوی کمیسیون های تخصصی مجلس به کمیسیون تلفیق ارائه شد و بخشی از آنها مورد بررسی قرار گرفت و بخشی باقی مانده که در صحن به آن رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غضنفرآبادی: روح امید و پیشرفت در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده می شود

غضنفرآبادی: روح امید و پیشرفت در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده می شود