مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-07فرهنگي

«پیکار روایت» منتشر شد


پژوهشی در روایت شناسی تطبیقی» نوشته شهرام دلشاد منتشر شد.

- کتاب پیکار روایت: پژوهشی در روایت شناسی تطبیقی نوشته شهرام دلشاد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب در 198 صفحه با شمارگان 330 نسخه و قیمت 160 هزار تومان در انتشارات مروارید راهی بازار کتاب شده است.

شهرام دلشاد درباره عنوان کتاب نوشته است: روایت، عنصری جذاب و دلنشین است که بسیاری از آثار پژوهشی و ادبی معاصر، خود را وقف کشف و بررسی ابعاد و زوایای مختلف آن کرده اند.

این عنصر که به اشکال و شیوه های مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفته، هنوز دامنش به قدری پهن است که پژوهشگران زیادی می توانند در پهنای آن قلم فرسایی کنند و ایده های نوینی برای شناخت جامع و التذاذ بیشتر از آن مطرح سازند.

این کتاب به نوبه خود در تلاش برای تجربه آزمایی بررسی عنصر روایت با استفاده از رویکردی جدید و جذاب است و با فشرده سازی روایت شناسی تطبیقی و قرار دادن آن تنها در چهارچوب تخاصم و پیکار روایی، تلاش می کند به مقایسه روایت ها برحسب تنازع و جدال بپردازد و عوامل و سنجه های دخیل در این موضوع را به بوته نقد بکشاند.

مفهوم پیکار روایت گرچه در آغاز مبهم و غامض به نظر می رسد اما مقوله ای فراگیر، کاربردی، عینی در فراورده های روایتی و مورد نیاز در روایت شناسی، به ویژه روایت شناسی تطبیقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیکار روایت» منتشر شد

«پیکار روایت» منتشر شد