مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-13اقتصادي

کلنگ مجتمع پتروشیمی سیگلو به زمین زده شد


با حضور اوجی وزیر نفت، کلنگ ابرپروژه پتروشیمی سیگلو با خرید تجهیزات اولیه و پیشرفت 28 درصدی در منطقه ویژه اقتصادی لامردِ فارس به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، با حضور جواد اوجی وزیر نفت در شهرستان لامرد ساخت مجتمع پتروشیمی سیگلو در لامرد با اعتباری افزون بر16 هزار میلیارد تومان معادل 277 میلیون یورو آغاز می شود.

مجتمع پتروشیمی سیگلو با اشتغال زایی 350 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 500 نفر غیرمستقیم از ابر پروژه های پتروشیمی کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی است که در مدت 3 تا 4 سال آینده در 3 مرحله اجرا می شود.

با ساخت این طرح برای نخستین بار در کشور سالانه 46 هزار تن متیل آمین، دی متیل آمین و تری متیل آمین و همچنین 24 هزار تن دی متیل فرم آمید و 24 هزار تن آمین های بالادستی تولید می شود.

از دیگر طرح هایی که با حضور وزیر نفت افتتاح یا کلنگ زنی آن آغاز می شود می توان به آغاز عملیات اجرایی اکتشاف نفت در بخش اشکنان، آغاز عملیات اجرایی ایستگاه تقویت فشار گاز سراسری در بریو اشکنان و بیش از 170 طرح ورزشی، راه سازی، آموزشی و آبرسانی با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد تومان اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر نفت در ابتدای سفر خود در گلزار شهدای مرکزی لامرد حضور پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ مجتمع پتروشیمی سیگلو به زمین زده شد

کلنگ مجتمع پتروشیمی سیگلو به زمین زده شد