مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:112023-10-16دانش

دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان حذف یا تعطیل نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، کاظم حمیدی زاده در نشست خبری خود با بیان این که دانشگاه پیام نور استان یزد در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و مقطع دکتری دانشجو می پذیرد، اظهار کرد: در حال حاضر این دانشگاه در مقطع کارشناسی با 270 رشته محل، در مقطع کارشناسی ارشد 72 رشته محل و در مقطع دکتری یک رشته محل ارائه می کند.

وی با بیان این که در دانشگاه پیام نور آزمون ها به صورت یکپارچه انجام می شود، افزود: کتاب های این دانشگاه نیز خودآموز بوده و سه هزار عنوان کتاب درسی و 220 کتاب فرادرسی برای مطالعه به دانشجویان ارائه می شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: بحث آمایش دانشگاه ها و رشته های تحصیلی از جمله مواردی است که به صورت جدی در دستور کار این دانشگاه در استان یزد است.

حمیدی زاده در حال حاضر 8500 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: از سال 1367 تاکنون بالغ بر 30 هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

وی با بیان این که به هیچ عنوان قرار نیست دانشگاه پیام نور حذف شود، تأکید کرد: ارتقاء سطح کیفی و کمی نظام آموزشی از جمله موارد در دستور کار دانشگاه پیام نور است.

رییس دانشگاه پیام نور استان یزد فعالیت 118 عضو هیئت علمی را از جمله ویژگی های این واحد دانشگاهی دانست و بیان کرد: 60 درصد پذیرفته شدگان آزمون وکالت از دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان حذف یا تعطیل نمی شود

دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان حذف یا تعطیل نمی شود