مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-11سياسي

اجرای بیش از4000 پروژه توسط بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی این استان بیش از 4000 پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، کشاورزی و محرومیت زدایی اجرایی کرده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی این استان بیش از 4000 پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، کشاورزی و محرومیت زدایی اجرایی کرده است.

سردار حمید خرم دل روز سه شنبه 19 مهر ماه 1402 در همایش طلایه داران بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رییس بسیج مستضعفین کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی و فعالان جهادی و بسیج سازندگی افزود: مجموعه بسیج سازندگی در استان ما فعالیت ها و خدمات مختلفی داشته است اما در کنار همه این تلاش ها و خدمات در طول انقلاب اسلامی به دلیل صعب العبور بودن و پراکندگی نیاز به کار بیشتر دارد، در سفر ریاست جمهوری مصوبات خوبی صورت گرفت که از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکر می کنیم.

وی اظهارکرد: بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیش از چهار هزار پروژه داشته است که از جمله پروژهها در بخش های کشاورزی، کتابخانه، تکمیل خانه نیازمندان، جامعه القران، مسکن مددجویان، جاده عشایری، سرویس بهداشتی، گاز کشی منازل و یادمان شهدای گمنام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از4000 پروژه توسط بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از4000 پروژه توسط بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد