مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-08پزشكي

توصیه های طب ایرانی برای حفظ سلامتی کودکان در فصل سرما


شعار اصلی طب ایرانی حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها است که با رعایت شش اصل ضروری سبک زندگی در هر سنی می توان بدن را در برابر بیماری ها تقویت کرد و خوب است که این اصول را از کودکی به بچه ها آموزش دهیم.

- یک پزشک و متخصص طب ایرانی گفت: شعار اصلی طب ایرانی حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری هاست که با رعایت شش اصل ضروری سبک زندگی در هر سنی می توان بدن را در برابر بیماری ها تقویت کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منیره سادات مطهری فرد، پزشک و متخصص طب ایرانی با اشاره به هم زمانی فصل پاییز و بازگشایی مدارس و شلوغ تر شدن مهدکودک ها و افزایش بیماری های ویروسی و میکروبی، اظهار کرد: در سنین کودکی رطوبت بدن بالاست و هنوز مزاج قوت و قوام لازم را پیدا نکرده و به عبارتی کودکان دچار ضعف قوا هستند، این مساله منجر به ابتلای بیشتر آنها به بیماری های ویروسی و میکروبی می شود و لذا باید با اتخاذ تدابیر طب ایرانی سیستم ایمنی کودکان را تقویت کنیم.

  وی افزود: شعار اصلی طب ایرانی حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها است که با رعایت شش اصل ضروری سبک زندگی در هر سنی می توان بدن را در برابر بیماری ها تقویت کرد و خوب است که این اصول را از کودکی به بچه ها آموزش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های طب ایرانی برای حفظ سلامتی کودکان در فصل سرما

توصیه های طب ایرانی برای حفظ سلامتی کودکان در فصل سرما