مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-15اقتصادي

پرداخت کمک هزینه درمانی برای بیش از 7 هزار مددجوی تهرانی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای بیش از 7 هزار مددجوی تحت حمایت در نیمه نخست سال جاری خبری داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای بیش از 7 هزار مددجویتحت حمایت در نیمه نخست سال جاری خبری داد.

جهانبخش مرادی با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد در در خصوص پرداخت کمک هزینه درمانی به مددجویان تحت حمایت در نیمه نخست سال جاری، گفت: در نیمه نخست سال جاری هزینه های درمانی برای 7 هزار و 965 مددجوی تحت حمایت با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد و 263 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ 2 میلیارد و 213 میلیون تومان برای 1237 کمک هزینه درمان برای مددجوان دارای بیماری خاص و صعب العلاج پرداخت شده است.

مرادی بیان کرد: مبلغ 5 میلیارد و 527 میلیون تومان نیز هزینه مددجویان تهرانی و شهرستانی تحت حمایت کمیته امداد بستری شده در بیمارستان های شهر تهران است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: از مجموع 11 میلیارد و 263 میلیون تومان هزینه های درمانی پرداخت شده 7 میلیارد تومان از محل کمک های مردمی از جمله زکات و صدقات و مابقی از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه درمانی برای بیش از 7 هزار مددجوی تهرانی

پرداخت کمک هزینه درمانی برای بیش از 7 هزار مددجوی تهرانی