مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-11فرهنگي

«خیابان ملک»، فیلمی برای مردم اصفهان


فیلم «خیابان ملک» فیلمی است که برای مردم اصفهان ساخته شده و سعی کرده ام در حد توان خود، انسانیت و شرافت مردم اصفهان را به تصویر بکشم و امیدوارم موفق شده باشم.

- ایسنا/اصفهان کارگردان فیلم خیابان ملک گفت: فیلم خیابان ملک فیلمی است که برای مردم اصفهان ساخته شده و سعی کرده ام در حد توان خود، انسانیت و شرافت مردم اصفهان را به تصویر بکشم و امیدوارم موفق شده باشم.

فیلم خیابان ملک یکی از فیلم های حاضر در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان و اولین فیلم حوزه مدیریت شهری است.

این فیلم درباره خواهر و برادری است که تصمیم می گیرند با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی به دیدار پدربزرگ بروند و در طول مسیر با چالش هایی مواجه می شوند.

احسان سلطانیان، کارگردان و تهیه کننده این اثر در گفت وگو با ایسنا و در حاشیه برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، به چالش های مسیر ساخت این فیلم اشاره کرد و گفت: در مجموع، هنگامی که بخواهیم در شهرستان فیلمی بسازیم، با چالش های بسیار زیادی به ویژه مالی و اقتصادی مواجه هستیم.

بودجه فیلم ما خیلی پایین است و در حقیقت، یک سوم از این بودجه را اداره توسعه و فرهنگ شهروندی اصفهان و مقدار ناچیزی هم اداره برق کمک کرد و مابقی آن، بودجه شخصی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خیابان ملک»، فیلمی برای مردم اصفهان

«خیابان ملک»، فیلمی برای مردم اصفهان