مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-01سياسي

دستگاه های اجرایی ملزم به ثبت اراضی و املاک خود در سامانه سادا شدند


با تصویب مجلس، دستگاه های اجرایی ملزم به ثبت اطلاعات اراضی، املاک و سایر اموال غیرمنقول از جمله انفال و اموال تملیکی در اختیارشان در سامانه سادا شدند.

- با تصویب مجلس، دستگاه های اجرایی ملزم به ثبت اطلاعات اراضی، املاک و سایر اموال غیرمنقول از جمله انفال و اموال تملیکی در اختیارشان در سامانه سادا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الف ماده 16 لایحه را تصویب کردند.

ماده 16- به منظور مدیریت دارایی ها و ارتقای شفافیت دارایی دستگاه های اجرایی اقدامات زیر انجام می شود: الف- دستگاه های اجرایی ملزم به ثبت اطلاعات اراضی، املاک و سایر اموال غیرمنقول از جمله انفال و اموال تملیکی که به عنوان مالک، بهره بردار، متولی و نماینده دولت در اختیار دارند اعم از اینکه مورد بهره برداری بوده یا متولی واگذاری باشند (دارای سند مالکیت یا فاقد سند مالکیت، اجارهای، وقفی و حقوق و امتیازات مرتبط با اموال غیرمنقول ازجمله حق انتفاع، حق ارتفاق و حق سرقفلی) در سامانه جامع اموال دستگاههای اجرایی (سادا) هستند.

هرگونه پرداخت بابت تجهیز، نگهداری و سایر هزینه ها برای موارد ثبت نشده در سامانه سادا ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی ملزم به ثبت اراضی و املاک خود در سامانه سادا شدند

دستگاه های اجرایی ملزم به ثبت اراضی و املاک خود در سامانه سادا شدند