مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-18بين الملل

پشت کردن حاضران به سخنرانی سفیر آمریکا در ژنو


افراد حاضر در یک نشست حقوق بشری در ژنو به نشانه اعتراض از حمایت تمام قد واشنگتن از جنایات رژیم صهیونیستی، هنگام سخنرانی سفیر این کشور به او پشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، معترضان به سیاست های کاخ سفید امروز چهارشنبه در جریان برگزاری جلسه کمیته حقوق بشر ژنو، برای بررسی گزارش دوره ای ایالات متحده آمریکا در اجرای میثاق حقوق مدنی و سیاسی هنگام سخنرانی سفیر آمریکا، در اقدامی نمادین و اعتراضی به صورت ایستاده به او پشت کردند و اینگونه اعتراض خود را نسبت به حمایت های آمریکا از اسراییل در روزهای گذشته اعلام کردند.

این حرکت درحالی صورت می گیرد که آمریکا در بین کشورهای جهان بیشترین کمک های تسلیحاتی را به رژیم صهیونیستی داشته و به شکل مستقیم در کنار این رژیم مسئول کشتار مردم بی دفاع فلسطین است.

جنایات صهیونیست ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت کردن حاضران به سخنرانی سفیر آمریکا در ژنو

پشت کردن حاضران به سخنرانی سفیر آمریکا در ژنو