مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-21سياسي

مردم فلسطین به دنبال احقاق حق ضایع شده خود هستند


اگر امروز غزه زیر بمباران رژیم صهیونیستی است به دلیل آن است که مردم فلسطین فقط به دنبال حق خود هستند حقی که به ناحق از آنها ضایع شده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عباسعلی کدخدایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: در دوران رژیم پهلوی تمام سرمایه های کشور ما غارت می شد و افراد خودکامه حکومت می کردند تا به واسطه همین افراد خودکامه منافع نامشروع غارتگران تامین شود.

وی در ادامه گفت: خاطرات سران رژیم گذشته را که می خوانیم عداوت آنها با مردم دیده می شود استان هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد چگونه در محرومیت نگه داشته می شدند و منافع آنها به غارت می رفت.

کدخدایی افزود: اگر امروز دشمنان ما از غرب گرفته تا اسراییل و آمریکا تحریم و تهدید می کنند به دلیل منافع از دست رفته آنهاست چرا که به هر شکلی این مملکت در دوره پهلوی غارت می شد و اکنون چون منافع آنها از دست رفته هر روز توطئه ای می چینند و به دنبال به دست آوردن دوباره منافع خود هستند.

این عضو شورای نگهبان به انواع و اقسام توطئه ها علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب قائله های زیادی راه انداختند و جوانان زیادی در این قائله ها به شهادت رسیدند اما خوشبختانه با همتی که امام راحل داشت با نفس الهی خود کشتی جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فلسطین به دنبال احقاق حق ضایع شده خود هستند

مردم فلسطین به دنبال احقاق حق ضایع شده خود هستند