مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 23:402023-10-14سياسي

ابرقدرتی آمریکا رو به افول و ابرقدرتی ایران رو به اوج است


رهبر شیعیان نیجریه با بیان اینکه ابرقدرتی آمریکا رو به افول و ابرقدرتی ایران رو به اوج است، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها ابرقدرت دنیا در آینده نزدیک خواهد بود.

- رهبر شیعیان نیجریه با بیان اینکه ابرقدرتی آمریکا رو به افول و ابرقدرتی ایران رو به اوج است، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها ابرقدرت دنیا در آینده نزدیک خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ ابراهیم زکزاکی در آیین دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه تهران که امشب با حضور شخصیت های سیاسی و علمی در تالار علامه امینی برگزار شد، ضمن اشاره به سوابق 50 سال علمی و مبارزاتی خود در گذشته تاکید کرد: به شناخته شدن و شهرت علاقه ای نداشتم.

در واقع سال 1976 بود که با ورود به دانشکده علوم اجتماعی بزرگترین دانشگاه کشورم با 25 هزار دانشجو در نیجریه نظرم تغییر کرد، علاقه مند شدم به عنوان یک مدرس دانشگاه به کارم ادامه دهم و سال 1979 هنگامی که امام خمینی(ره) از پاریس به ایران بازگشتند مجددا تغییر مسیر دادم.

رهبر شیعیان نیجریه خاطرنشان کرد: در آن زمان دسترسی ها به منابع موثق خبری با محدودیت مواجه بود و به چند مجله محدود می شد، اما با این حال تصاویر انقلاب را مشاهده می کردیم و در سال آخر تحصیل تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتم، حتی کمونیست ها هم تحت تاثیر انقلاب ایران قرار گرفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرقدرتی آمریکا رو به افول و ابرقدرتی ایران رو به اوج است

ابرقدرتی آمریکا رو به افول و ابرقدرتی ایران رو به اوج است