مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-14سياسي

زاهدی: مجلس از تشکیل سازمان سنجش ملی حمایت می کند


ماده واحده «تشکیل سازمان سنجش ملی» از سوی رییس جمهور به عنوان رییس شورایعالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد، عضو کمیسیون آموزش مجلس حمایت نمایندگان مردم از این ماده واحده را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان ملی سنجش سازمانی مستقل از وزارتخانه ها و زیرنظر نهاد ریاست جمهوری است که بتواند وظیفه و رسالت خود را نسبت به همه مراکزی که نیاز به برگزاری آزمون دارند (حتی برای آزمون های استخدامی در ادارات مختلف) انجام دهد، برای تحقق این امر، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی در 10 مهر ماه 1402 ماده واحده  تشکیل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور  برای اجرا ابلاغ شد.

بر اساس این ماده واحده، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با هدف استقرار نظام جامع رصد، نظارت، ارزیابی، اعتبارسنجی، رتبه بندی و تضمین کیفیت در نظام آموزش کشور به صورت یک سازمان مستقل زیر نظر رییس جمهور تشکیل خواهد شد.

* تعامل مجلس با شورای عالی انقلاب فرهنگی محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره سازمان ملی سنجش گفت: چون شورای عالی انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود کرده، مصلحت نیست که مجلس نیز به این موضوع ورود کند، اگر در این زمینه با مجلس مشورت شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: مجلس از تشکیل سازمان سنجش ملی حمایت می کند

زاهدی: مجلس از تشکیل سازمان سنجش ملی حمایت می کند