مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-26اقتصادي

روشن شدن چراغ کارخانه راکد با تجاری سازی یک اختراع


هدف ما از خریداری یک واحد راکد و تولید پودر فلافل اشتغال زایی در منطقه محروم دلفان و تبدیل کارخانه به قطب تامین حبوبات به ویژه نخود بود ، امروز توانسته ایم بخشی از هدف را محقق کنیم به طوری که برای حدود 50 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده ایم.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفر بیرانوند، آبان ماه سال گذشته با مخترع جوان و خلاق نورآبادی که پودر فلافل را به عنوان یک اختراع ثبت کرده بود گفت و گویی انجام دادیم، مخترع جوان که یک واحد ورشکسته را برای تولید خریداری کرده بود در آن مصاحبه از تجاری سازی و تولید انبوه محصول خود ظرف چند ماه خبر داد.

علت اینکه این جوان خلاق سراغ فرآوری نخود رفته بود اشتغال زایی در مناطق محروم شهرستان دلفان با ایجاد ارزش افزوده محصولات کشاورزی از جمله نخود بود، رسالتی که به گفته او با وجود همه سختی ها اما از آن دست نکشید.

حالا پس از چند ماه با خبر شدیم که چراغ کارخانه روشن شده و چندین نفر مشغول کار شدند، علاوه بر تولید پودر فلافل شاهد صادرات نخود آن هم با برند دلفان در کارخانه هستیم، به همین منظور با سامان اسماعیلی، مدیر صادرات و فروش خارجی شرکت پیشگامان آینده زاگرس که جزو شرکت های فناور است، گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن شدن چراغ کارخانه راکد با تجاری سازی یک اختراع

روشن شدن چراغ کارخانه راکد با تجاری سازی یک اختراع