مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-13سياسي

عملیات طوفان الاقصی کیان رژیم منحوس صهیونیستی را برباد می دهد


نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه «ای اسراییل پلید قطعا عملیات طوفان الاقصی کیان رژیم منحوس صهیونیستی را برباد می دهد»،گفت: امروز با راهپیمایی پرشور طوفان الاقصی حمایت خواهیم کرد و حرکت های ناجوانمردانه رژیم غاصب در کشتار غیرنظامیان را محکوم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری، با بیان اینکه جهاد در راه خدا یکی از درهای بهشت است که این در به روی بندگان خاص خداوند گشوده شده است، اظهار کرد: این در به روی مجاهدان فلسطینی و غزه ای که این روزها دارند طوفان به پا می کنند و با دشمن دارند می جنگند، گشوده شده است.

وی گفت: البته درباره صهیونیسم، داعش، بعثی ها و دفاع هشت ساله، جنگ کوچک است، جنگ بزرگ، جنگ با خود و هوای نفس که فرد را به سمت گناه و نادرستی و لذت حرام می کشاند، است که در این صورت جهاد اکبر خواهد بود که مستلزم تقوا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه گوش هیچ مستکبر و ظالمی بدهکار نصیحت و زبان خوش برای ترک منزل مظلوم است، تصریح کرد: در این زمینه راهبرد درست این است، پا به میدان بودن و بیرون کردن از سرزمین و قیام کردن است نه اینکه بنشینید و در واقع راهبرد دفاع و یورش بر دشمن درست است و جواب می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی کیان رژیم منحوس صهیونیستی را برباد می دهد

عملیات طوفان الاقصی کیان رژیم منحوس صهیونیستی را برباد می دهد