مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-11حوادث

افزایش 150 درصدی کشفیات سرقت در تویسرکان


فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون شیب سرقت ها در شهرستان روند کاهشی داشته است، از افزایش 150 درصدی کشفیات سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، رضا نوری بعدازظهر امروز در نشست با اهالی رسانه با اشاره به آغاز هفته انتظامی از 13 مهرماه با شعار شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار درباره عملکرد نیمه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: کشفیات انواع مواد مخدر 44 درصد و دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان هشت درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون شیب سرقت ها در شهرستان روند کاهشی داشته است افزود: افزایش 150 درصدی کشفیات سرقت و افزایش هفت درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته را در عملکرد انتظامی داریم.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به افزایش 20 درصدی دستگیری قاچاقچیان و افزایش 44 درصدی کشفیات کالاهای قاچاق گفت: پلیس اماکن به خاطر فراهم کردن خدمات سفر به صورت شبانه روزی برای زائران اربعین در شهرستان بدون اینکه به استان مراجعه کنند، توانست رضایت مندی مردم را جلب کند.

وی از برنامه های پیش رو پلیس به برخورد با معتادان متجاهر در شهرستان با کمک دستگاه های مرتبط و پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان اشاره کرد و گفت: تلفن 110 به صورت شبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 150 درصدی کشفیات سرقت در تویسرکان

افزایش 150 درصدی کشفیات سرقت در تویسرکان